۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲

رومیانی نژاد:

بانک توسعه صادرات لرستان 400 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک توسعه صادرات لرستان 400 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل بانک توسعه صادرات استان لرستان از اعطای 400 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزا در استان خبر داد.

غلامرضا رومیانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بانک توسعه صادرات یک بانک تخصصی در حوزه صادرات است اظهار داشت: طرح هایی که تاکنون از این بانک موفق به دریافت تسهیلات شده اند بیشتر دارای جنبه صادراتی بوده اند.

وی عنوان کرد: همچنین بانک صادرات در راستای معرفی طرح های متقاضی دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی از طریق ارجاع از سوی کارگروه اشتغال و یا با مراجعه مستقیم متقاضیان اقدامات لازم را انجام می دهد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات استان لرستان با اشاره به تغییر مکانیسم معرفی طرح های متقاضی تسهیلات به صندوق توسعه ملی افزود: در فرآیند جدید از بروکراسی گذشته برای معرفی طرح ها کاسته شده است و متقاضیان می توانند به طور مستقیم به بانکها مراجعه کنند.

رومیانی نژاد به روند پرداخت تسهیلات اشتغالزا از سوی این بانک اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا تاکنون بانک توسعه صادرات لرستان نسبت به پرداخت تسهیلات لازم به شرکت داروسازی اکسیر بروجرد و داروسازی داملران رازک اقدام کرده است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات استان لرستان با بیان اینکه امسال نیز چند طرح را در حال بررسی داریم تصریح کرد: در میان طرح های در دست بررسی طرح های در حد 100 میلیارد تسهیلات را داریم که شرکت فروسیلیس ازنا نیز درخواست خود را ارائه کرده و در حال بررسی و تصویب است.

رومیانی نژاد ادامه داد: در مجموع طی امسال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداختی نداشته ایم ولی ظرف یکی دوماه آینده یک سری مصوبه داریم که تسهیلات مورد تقاضای آنها پرداخت می شود.

وی میزان تسهیلات مورد تصویب برای پرداخت به داروسازی داملران رازک را دو میلیون و 480 هزار یورو عنوان کرد و بیان داشت: این اعتبار برای طرح توسعه کارخانه اختصاص یافته که در جریان سفر اخیر هیئت دولت نیز دو خط محصولات جدید این واحد تولیدی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات استان لرستان یادآور شد: در مجموع طی پنج ماه نخست سالجاری بالغ بر 400 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک پرداخت شده است.

کد خبر 2367257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha